It is currently Wed Jan 17, 2018 10:58 pm



This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 27 posts ]  Go to page Previous  1, 2
 Pillana 
Author Message
Member
Member
User avatar

Joined: Mon Sep 27, 2010 9:00 pm
Posts: 193
Location: Michigan
NO TAGS!!! lol I dont give them up easy.

Chick

_________________
Image


Sat Sep 22, 2012 7:37 pm
Profile
Registered User
Registered User

Joined: Sat Sep 15, 2012 8:09 pm
Posts: 45
neither did waco but i still got his :P oh and ghostie!!! I will get yours mwahahahahahaha! lmao x

_________________
Now you understand. Anything goes wrong, anything at all… your fault, my fault, nobody’s fault… it don’t matter…I’m gonna blow your head off. It’s as simple as that


Sun Sep 23, 2012 5:42 am
Profile
MIA

Joined: Tue Jul 17, 2012 9:00 pm
Posts: 56
chick i got yours second round in with you lol you give them up easier than a fat kid gives away salad lol

_________________
Sometimes It's HELL Trying To Get Into HEAVEN

Image


Sun Sep 23, 2012 10:05 am
Profile WWW
Registered User
Registered User

Joined: Sat Sep 15, 2012 8:09 pm
Posts: 45
nicely put hunni x

_________________
Now you understand. Anything goes wrong, anything at all… your fault, my fault, nobody’s fault… it don’t matter…I’m gonna blow your head off. It’s as simple as that


Sun Sep 23, 2012 11:08 am
Profile
Registered User
Registered User

Joined: Sat Sep 15, 2012 8:09 pm
Posts: 45
what's the middle button again?! I forget! I normally use my "e" button for stabbing as it's easier :P (p.s I want to stab you again ghostie! mainly cuz it's fun and it annoys you!!!) hehehehe x

_________________
Now you understand. Anything goes wrong, anything at all… your fault, my fault, nobody’s fault… it don’t matter…I’m gonna blow your head off. It’s as simple as that


Sun Sep 23, 2012 3:50 pm
Profile
VIP
VIP
User avatar

Joined: Wed Oct 29, 2008 9:56 am
Posts: 622
Location: Michigan
IGN: HighSticking
Welcome to the clan Pillana!

_________________
Image
Image


Sun Sep 23, 2012 4:45 pm
Profile
Registered User
Registered User

Joined: Sat Sep 15, 2012 8:09 pm
Posts: 45
cheers high :) I look forward to getting your tags soon :P x

_________________
Now you understand. Anything goes wrong, anything at all… your fault, my fault, nobody’s fault… it don’t matter…I’m gonna blow your head off. It’s as simple as that


Sun Sep 23, 2012 4:58 pm
Profile
Co-Command
Co-Command
User avatar

Joined: Sun Mar 15, 2009 8:26 pm
Posts: 2043
Location: Burke, Virginia
=EBW=pillana wrote:
cheers high :) I look forward to getting your tags soon :P x



Guys and Gals>> We have an obcessed beast on our hands. :shocked:

Beware, and wear your body armor, be quick on the draw, and shoot w/extreme prejiduce< have no mercy, use magnum shells, and the whole clip> or about 20 rds [+], including medic gun, also I WILL FORGIVE and write to EA all who use the grenade launcher on her, just for safe measure. OH and one last thing this is very important on killing this Beast, oops sorry Pillana aka Zoey :lol2: , always and yes always if possible >> DOUBLE TAP to the head, just for safe measure, you just never know :mrgreen:
And yes Zoey I know eventually you will get my tags, but they are harder to get that the most avarage bear, as you have found out already.
But you will get them eventually, and then it will be my turn to get you another 7 times :mrgreen:

jicaro / Teuifehund

_________________
We wll always love you BROTHERMAN R.I.P. 1979-2010

Image


Image


Last edited by =EBW=jicaro on Mon Sep 24, 2012 9:53 am, edited 1 time in total.



Mon Sep 24, 2012 7:08 am
Profile
Registered User
Registered User

Joined: Sat Sep 15, 2012 8:09 pm
Posts: 45
beast?? beast?!!!! I ain't no beast! I just like stabbing things *cough* people! lol i'll forgive the double tapping but NO T-BAGGING!!! as I will get you back and worse so BLAH!!!! lol

jic I was sooooo close to your tags last night!!! but my stupid mouse was playing silly buggars with me! lol

and yes that is my excuse and I'm sticking to it! lol

get me another 7 times?!!! Hell to the no!!! lol


Pillana x

_________________
Now you understand. Anything goes wrong, anything at all… your fault, my fault, nobody’s fault… it don’t matter…I’m gonna blow your head off. It’s as simple as that


Mon Sep 24, 2012 7:33 am
Profile
Co-Command
Co-Command
User avatar

Joined: Sun Mar 15, 2009 8:26 pm
Posts: 2043
Location: Burke, Virginia
=EBW=pillana wrote:
beast?? beast?!!!! I ain't no beast! I just like stabbing things *cough* people! lol i'll forgive the double tapping but NO T-BAGGING!!! as I will get you back and worse so BLAH!!!! lol

jic I was sooooo close to your tags last night!!! but my stupid mouse was playing silly buggars with me! lol

and yes that is my excuse and I'm sticking to it! lol

get me another 7 times?!!! Hell to the no!!! lol


Pillana x



:01:

_________________
We wll always love you BROTHERMAN R.I.P. 1979-2010

Image


Image


Mon Sep 24, 2012 9:55 am
Profile
Member
Member

Joined: Sat May 23, 2009 8:42 pm
Posts: 110
Congratulations!!

_________________
rartpsych


Tue Sep 25, 2012 7:06 pm
Profile
Registered User
Registered User

Joined: Sat Sep 15, 2012 8:09 pm
Posts: 45
thanks rart :) looking forward to seeing you on the battlefield :) x

_________________
Now you understand. Anything goes wrong, anything at all… your fault, my fault, nobody’s fault… it don’t matter…I’m gonna blow your head off. It’s as simple as that


Wed Sep 26, 2012 6:49 am
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.   [ 27 posts ]  Go to page Previous  1, 2

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by STSoftware for PTF.